Regulamin

  1.  Postanowienia ogólne
    1. Dane przedsiębiorcy: RAKSA S.C. z siedzibą Gronity ul. Olsztyńska 59, NIP: 739-372-28-91, REGON: 280354318, tel. +48 895271918, 896521842, (pełna nazwa spółki: RAKSA SPÓŁKA CYWILNA Głąb Paweł, Krych Piotr ; organ rejestrujący działalność gospodarczą: Prezydent Miasta Olsztyn nr. ewidencyjny: 49231, Wójt Gminy Gietrzwałd nr. ewidencyjny: 882).
    2. Adres do korespondencji : Sklep Żeglarski RAKSA, ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gronity.
    3. Podmioty korzystające z naszych usług akceptują postanowienia niniejszego regulaminu. Podmiotami uprawnionymi do składania zleceń są wyłącznie firmy, które uzyskały dostęp do serwisu B2B.
  2. Promocje i oferty cenowe
    1. Wszystkie oferty specjalne przedstawione na witrynie internetowej www.hurtowniaraksa.com.pl są ważne do wyczerpania zapasów lub daty zakończenia oferty specjalnej. Firma RAKSA nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia promocyjne z wyżej wymienionych powodów.
    2. Indywidualne oferty cenowe ważne są tylko w formie pisemnej, wystawiane na konkretnego klienta i przesyłane drogą e mailową. Ważność oferty to maksymalnie 14 dni lub do czasu wprowadzenia nowego cennika.
  3. Składanie zamówień i czas realizacji
    1. Zamówienia przyjmowane są w następujących formach:
      1. poprzez formularz zamówień sklepu internetowego www.hurtowniaraksa.com.pl
      2. e-mailem hurtownia@raksa.com.pl  24 godziny na dobę
      3. telefonicznie (89) 527-19-18, (89) 652-18-42 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00
  4. Odbiór towaru i warunki wysyłki.
    1. Zakupione towary można odebrać w siedzibie firmy lub na życzenie klienta towar może zostać wysłany na adres wskazany w zamówieniu za pośrednictwem firmy kurierskiej, w zależności od wagi i gabarytu paczki.
    2. Czas realizacji: zamówienie wysyłamy w ciągu 24h i powinno zostać dostarczone w ciągu 48h (z wyłączeniem dni wolnych od pracy). W szczególnych przypadkach, o których konsument zostanie niezwłocznie poinformowany, czas realizacji może wydłużyć się do 14 dni roboczych liczonych od daty potwierdzenia zamówienia.
    3. Jeżeli przesyłka nie dotrze do klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty jej wysłania, należy na adres e-mail: hurtownia@raksa.com.pl przesłać informację o nie doręczeniu przesyłki.
    4. UWAGA! Zalecamy otworzyć przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków towarów należy sporządzić protokół szkody. Przesyłkę należy przyjąć, a brakujący lub uszkodzony w transporcie towar zostanie dosłany przez firmę RAKSA s.c. .
  5. Płatności
    1. Płatności za zamówienie może być realizowana w następujący sposób:
      1. gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym
      2. za pobraniem kurierskim
      3. przelewem zwykłym ( przedpłata) na konto mBank 41 1140 2004 0000 3102 4626 6571
      4. dla firm z przyznanym limitem kredytowym faktury wystawiane są z odroczonym terminem płatności
    2. W przypadku wyboru przez klienta formy płatności w postaci przelewu (przedpłata) zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu kwoty na koncie bankowym.
  6. Zwroty
    1. Możliwość zwrotu należy uzgodnić indywidualnie, lecz nie później jak 14 dni od daty zakupu.
    2. Dlaczego warto wypełnić formularz i umieścić go w przesyłce zwrotnej ?
      1. Ułatwia to identyfikacje przesyłki i przyśpiesza to zakończenie sprawy, ponieważ w formularzu znajdują się wszystkie niezbędne w tym celu informacje jak: dane osobowe, numer konta bankowego do zwrotu kosztów, żądania kupującego, data zakupu, numer dowodu sprzedaży itd.
    3. Uwaga: magazyn nie przyjmuje przesyłek płatnych: wysłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu zwrotu i sprawdzeniu towaru należna kwota zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy.
  7. Gwarancja i reklamacje
    1. Sklep Żeglarski RAKSA zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad. Informujemy również, że przy sprzedaży dla firm wszystkie towary objęte są roczną gwarancją z wyjątkiem silników spalinowych, które posiadają gwarancję producenta na 2 lata.
    2. Wadliwy towar należy dostarczyć wraz z wypełnionym formularzem reklamacji pobierz druk na adres: RAKSA, Gronity ul. Olsztyńska 59, 11-036 Gietrzwałd, Polska. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu zwrotu i sprawdzeniu towaru należna kwota zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy.
    3. Dlaczego warto wypełnić formularz i umieścić go w przesyłce zwrotnej ?
      1. Ułatwia to identyfikacje przesyłki i przyśpiesza to zakończenie sprawy, ponieważ w formularzu znajdują się wszystkie niezbędne w tym celu informacje jak: dane osobowe, numer konta bankowego do zwrotu kosztów, żądania kupującego, data zakupu, numer dowodu sprzedaży itd.
    4. Uwaga:magazyn nie przyjmuje przesyłek płatnych: wysłanych na koszt odbiorcy lub za pobraniem. Wszystkie przesyłki z towarem do zwrotu, wymiany lub reklamacji powinny być wysłane na koszt klienta. Dopiero po rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji należna kwota wraz z kosztami transportu zostanie zwrócona przez firmę RAKSA na wskazany rachunek bankowy.
  8. Postanowienia końcowe
    1. Firma RAKSA S.C. właściciel sklepu internetowego nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane w sklepie internetowym przez osoby trzecie wykorzystujące konto oraz hasło klienta.
    2. Niniejsze Ogólne Warunki Sprzedaży podlegają prawu polskiemu. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją sprzedaży w sklepie internetowym strony rozstrzygać będą polubownie. Jeżeli klient dokona zakupu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, wszelkie spory, wynikłe na tle umowy z RAKSA S.C., będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę RAKSA S.C..
    3. Zdjęcia oraz opisy produktów umieszczone na stronie są własnością spółki RAKSA S.C., kopiowanie ich bez naszej zgody jest zabronione.